Lamborghini Urraco P300

Wartość brutto
790.900 PLN
Cena netto: 643.008 PLN
+23% vat: 147 892 PLN
  • USD: $ 209 072
  • EUR: € 183 631

Informacje techniczne

VIN 20240
Moc silnika (km/kW) 247
Pojemność (cm3) 2996
Paliwo Benzyna
Skrzynia biegów Manualna
Średnie spalanie 21l/100km
Rok produkcji 1976
Pierwsza rejestracja 1976
Kraj Pochodzenia USA
Przebieg 59083
Nadwozie Sportowy / Coupe
Kolor nadwozia Czerwony
Kolor wnętrza Brązowy

Urraco to sportowy model włoskiej marki Lamborghini, zaprezentowany po raz pierwszy w Turynie w 1970 i produkowany w latach 1972-1979.

Założeniem przy produkcji Urraco było stworzenie „taniego” samochodu sportowego. Obecny rynek zdominowany był przez Porsche 911, Maserati Merak i Ferrari Dino. Za kształty samochodu odpowiada Bertone, a co ciekawe – jako, że Ferrucio Lamborghini był wybredny, to dopiero trzeci projekt tej firmy mu się spodobał i został zaakceptowany. Dużym plusem dla Urraco było to, że posiadał cztery miejsca w środku (2+2), w przeciwieństwie do jego rynkowej konkurencji.

Za siedzeniami znajduje się silnik V8 i w zależności od wersji (P200, P250, P300) miał pojemność 2.0 (185KM), 2.5 (217KM) oraz 3.0 (247KM). Ten ostatni wariant powstał jedynie w ilości 190 sztuk, co czyni go najrzadszym modelem. Stworzona została również jedna sztuka Urraco Rallye, zbudowana na bazie P250, jednak po jednym wystąpieniu zostało rozebrane na części.

  • Przeprowadzony kompletny remont skrzyni biegów
  • Nowe sprzęgło, koło zamachowe, łożysko pilotujące
  • Nowy rozrusznik/alternator
  • Nowy pasek klinowy
  • Nowe łożyska kół
  • Nowe świece zapłonowe
  • Nowe przewody chłodzące
  • Nowa uszczelka pokrywy zaworów
  • Nowe tuleje Zawieszenia
  • Remont układu hamulcowego, anodyzowane zaciski
  • Felgi Campagnolo z oponami Michelin
  • Klimatyzacja
  • Audio stereo Alpine
  • Elektryczne szyby
  • Czarne dywaniki
  • Koło zapasowe
  • Instrukcja obsługi
  • Dołączone reflektory OEM i lusterka OEM