Lamborghini Huracan LP 610-4

Gross value
1.374.900 PLN
Net price: 1.117.805 PLN
+23% tax: 257 095 PLN
  • USD: $ 345 426
  • EUR: € 318 337

Technical informations

VIN ZHWUC1ZF9FLA00666
Engine power (km/kW) 602
Engine capacity (cm3) 5193
Fuel Petrol
Transmission Automatic
Average fuel consumption 16 litres per 100km
Year 2014
First registration 01.01.2014
Country USA
Mileage 3050
Body type Sport / Coupe
Body color Green
Interior color Czarny

Po dziesięciu latach fascynowania się Gallardo wielbiciele Lamborghini niecierpliwie wypatrywali następcy potwora z V-dziesiątką pod maską.

Czy to z powodu tej wściekłej zieleni, kształtu klina, jakby wyciosanego toporem, czy zwierzęcego ryku silnika? A może chodzi o wszystko razem? Faktem jest, że w mieście Lamborghini to po prostu zjawisko, nie ma przechodnia, który by się za nim nie obejrzał. Co drugi sięga po komórkę, żeby zrobić zdjęcie.

I właśnie o to chodzi, bo w ten sposób nowy model spełnia swoje pierwsze zadanie – rzuca się w oczy. Lamborghini musi być bardziej widoczne niż Ferrari i bardziej niż McLaren. Lambo to marka rzadka wśród rzadkich, a nowy model pojawia się tylko od święta, tym razem na uroczysty moment trzeba było czekać całą dekadę.

No, ale teraz Huracán, następca Gallardo, wreszcie staje w blokach startowych – dziki, wręcz brutalny i zdecydowany na wszystko. I to by była druga powinność, jaką spełnił mały Lambo, zanim jeszcze ruszyliśmy z miejsca.
Czy to z powodu tej wściekłej zieleni, kształtu klina, jakby wyciosanego toporem, czy zwierzęcego ryku silnika? A może chodzi o wszystko razem? Faktem jest, że w mieście Lamborghini to po prostu zjawisko, nie ma przechodnia, który by się za nim nie obejrzał. Co drugi sięga po komórkę, żeby zrobić zdjęcie.

I właśnie o to chodzi, bo w ten sposób nowy model spełnia swoje pierwsze zadanie – rzuca się w oczy. Lamborghini musi być bardziej widoczne niż Ferrari i bardziej niż McLaren. Lambo to marka rzadka wśród rzadkich, a nowy model pojawia się tylko od święta, tym razem na uroczysty moment trzeba było czekać całą dekadę.

No, ale teraz Huracán, następca Gallardo, wreszcie staje w blokach startowych – dziki, wręcz brutalny i zdecydowany na wszystko. I to by była druga powinność, jaką spełnił mały Lambo, zanim jeszcze ruszyliśmy z miejsca.

  • System nawigacji satelitarnej
  • Przezroczysta pokrywa komory silnika
  • Czujniki odległoœci przy parkowaniu z przodu i z tyłu z kamera ułatwiająca parkowanie z tyłu
  • Hamulce z zielonymi zaciskami
  • Dynamiczny układ kierowniczy LDS – Lamborghini Dynamic Steering
  • System łącznoœci Bluetooth (hands free profile)
  • Radio Digital Audio Broadcasting (DAB – 6 głoœników)
  • System antykradzieżowy
  • Kolorowe przeszycia w jednobarwnym wnętrzu
  • Dywaniki ze skórzanym obramowaniem i podwójnymi przeszyciami
  • System nagłośnienia Sensonum – Lamborghini Premium Sound System

Wyposażenie standardowe:
ABS – system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania, Airbag 4 sztuki (czołowe poduszki kierowcy i pasażera, boczne poduszki THORAX), Dach w kolorze czarnym – Soft Top, Elektrycznie regulowane szyby – przód, Felgi aluminiowe 20 Giano z ogumieniem, Fotele przednie – sportowe, Fotele przednie regulowane elektrycznie (pochylenie oparcia, odległość), Fotele przednie regulowane elektrycznie i ogrzewane, Hamulce karbonowo – ceramiczne ze srebrnymi zaciskami, Kierownica wielofunkcyjna skórzana, Komputer pokładowy z kolorowym 12,5 calowym wyświetlaczem TFT, Lakier standardowy, Lamborghini Infotainment System II (system multimedialny), Lampy Full-LED, Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane, Lusterka boczne składane elektrycznie, Niekontrastowe przeszycia, System kontroli trakcji, System monitorujący poziom ciśnienia w oponach (TPMS), System stabilizacji toru jazdy, System Start-Stop, System wyboru charakterystyki jazdy (Strada, Sport, Corsa), Światła do jazdy dziennej LED, Tapicerka skórzana – jednobarwna, Wspomaganie układu kierowniczego – elektryczne, Zawieszenie sportowe, adaptacyjne